Filtros : "Saliby, Paulo Eduardo" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Latin America´s new millennium : reaching "El Dorado". Conference titles: BALAS 1999. Unidade: FEA

    Assunto: ADMINISTRAÇÃO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      RIBEIRO, Áurea Helena Puga e SALIBY, Paulo Eduardo e GRISI, Celso Cláudio de Hildebrand e. Relationship marketing: an opportunity for strategy renewal in the brazilian insurance market. 1999, Anais.. New Orleans: Business Association of Latin American Studies, 1999. . Acesso em: 30 abr. 2024.
    • APA

      Ribeiro, Á. H. P., Saliby, P. E., & Grisi, C. C. de H. e. (1999). Relationship marketing: an opportunity for strategy renewal in the brazilian insurance market. In Latin America´s new millennium : reaching "El Dorado". New Orleans: Business Association of Latin American Studies.
    • NLM

      Ribeiro ÁHP, Saliby PE, Grisi CC de H e. Relationship marketing: an opportunity for strategy renewal in the brazilian insurance market. Latin America´s new millennium : reaching "El Dorado". 1999 ;[citado 2024 abr. 30 ]
    • Vancouver

      Ribeiro ÁHP, Saliby PE, Grisi CC de H e. Relationship marketing: an opportunity for strategy renewal in the brazilian insurance market. Latin America´s new millennium : reaching "El Dorado". 1999 ;[citado 2024 abr. 30 ]
  • Source: RAE-Revista de Administração de Empresas. Unidade: FEA

    Assunto: MARKETING DE SERVIÇO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      RIBEIRO, Áurea Helena Puga e GRISI, Celso Cláudio de Hildebrand e e SALIBY, Paulo Eduardo. Marketing de relacionamento como fator-chave de sucesso no mercado de seguros. RAE-Revista de Administração de Empresas, v. 39, n. ja/mar. 1999, p. 31-41, 1999Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/s0034-75901999000100005. Acesso em: 30 abr. 2024.
    • APA

      Ribeiro, Á. H. P., Grisi, C. C. de H. e, & Saliby, P. E. (1999). Marketing de relacionamento como fator-chave de sucesso no mercado de seguros. RAE-Revista de Administração de Empresas, 39( ja/mar. 1999), 31-41. doi:10.1590/s0034-75901999000100005
    • NLM

      Ribeiro ÁHP, Grisi CC de H e, Saliby PE. Marketing de relacionamento como fator-chave de sucesso no mercado de seguros [Internet]. RAE-Revista de Administração de Empresas. 1999 ; 39( ja/mar. 1999): 31-41.[citado 2024 abr. 30 ] Available from: https://doi.org/10.1590/s0034-75901999000100005
    • Vancouver

      Ribeiro ÁHP, Grisi CC de H e, Saliby PE. Marketing de relacionamento como fator-chave de sucesso no mercado de seguros [Internet]. RAE-Revista de Administração de Empresas. 1999 ; 39( ja/mar. 1999): 31-41.[citado 2024 abr. 30 ] Available from: https://doi.org/10.1590/s0034-75901999000100005

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024